torstai 28. lokakuuta 2010

Lovely Men

Selasin weheartit.comia ja törmäsin siellä tälläseen kuvaan. Sain siitä sit vähintäänkin "loistavan" idean :D Päätin et listaan tänne mun julkkis poikaystävät.

Tässäpä ne ois:

 
Alotetaan tästä herrasta jonka kanssa mulla on varmasti pitkäaikaisin suhde. Se alkoi jo kultaisella 90-luvulla, eikä loppua näy. Kiitos James Cameronille Titanicista ja Jackista.
Tämä herra onkin sit vähän uudempi tuttavuus. Ihastuin ensisilmäyksellä kun näin Shia LaBeoufin leffassa Paranoia. Sen jälkeen oon kattonu ja seurannu aktiivisesti herran leffoja. Eikä miehen tyylissäkään ole valittamista. Rentoo ja tyylikästä. Tämä tyttö tykkää.
Loistava näyttelijä ! Kaikki miehen leffat on katsottu ja moni useampaan kertaan. Heath Ledger 1979-2008.
Näistä kaikista uusin onkin sit ihanaakin ihanampi Joseph Gordon-Levitt. Moni varmaan muistaa Kolmas kivi aurinkosta ohjelman mistä Joseph tuli tunnetuksi. Sen jälkeen on tullu monia hyviä leffoja missä herra on. Mm. 10 Things I Hate About You, 500 Days of Summer ja Inception. Juuri nämä kyseiset leffat on ehdottomasti mun lemppareita.
Oioioi... Man of Style. Ja musiikin moniosaaja. Muuta ei varmaan tarvise sanoa.
Benji Madden. Ruokaa mun silmille. Aivan ihana. Tyyli on just sitä mistä minä tykkään.
Viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä. Michael Cera. Herran leffat on hauskoja ja mies itse aivan mahtava. Tästä ei voi olla tykkäämättä. Ja Superbad on parhaita komedioita mitä mä tiedän. Suosittelen kaikille huumorista ja nörteistä tykkääville ;)

Olipas tätä kiva tehdä. Listatkaahan tekin omia julkkis poikkiksia :)

-Nina

kuvat on etsitty googlen avulla.

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

LEO!
<3

Nina kirjoitti...

Mun ikuinen rakkaus ! :)