tiistai 19. lokakuuta 2010

Voihan Uuno.

Tiistai... Tenttiin luku on ollu vähintään yhtä tehokasta tänään, kun eilen. Ääää. Ei vaan nappaa. Oon tehny kaikkee muuta mahdollista ja pakoillu tota tentti kirjaa tehokkaasti. Tuolla se nytkin makaa sohvalla ja odottaa mua. Se vaan ei tajua, että mua ei kiinnosta. 

Leivoin muffinsseja tänään.Niistä ei tullu yhtä söpöjä,kun tässä kuvassa mut saattaa olla et niitä ei oo enää montaa jäljellä.
Sit oon pessy kaks koneellista pyykkiä ja tiskasinkin kahteen kertaan. Tämä ei ole minulle ihan normaalia käytöstä. Lakanatkin vaihdoin ! 

Kyllä mä nenänikin oon onneks ulos pistäny. Rillan kanssa käytiin lenkkeilee. Se nainen vaan päätti pistää jotain sopimatonta suuhunsa sillä reissulla. Ja oon tässä koko illan oottanu, et millon se oksentaa.
Sit oon katoin niinkin sivistävän elokuvan kuin Uuno Turhapuron Aviokriisi. :DD Ihan hyvä se oli ! Ja sain kääntää aivot vähäks aikaa off-tilaan.
Aikas komea mies ? ;)

Illan oon sit haaveillu kesästä. Ikävöiny sitä ja aurinkoo. Haluisin kovasti matkustaa jonnekkin lämpimään. Samalla ikävöin myös Mallua. Nainen seikkailee maailmalla. No onneks kohta on joulu ja nään sit sitä taas :)
Mallu <3
 Ranta fiilistelyjä.

Nyt on palattava todellisuuteen. Tenttiin lukeminen jatkuu NYT !
Toivotaan että pääsen sen ees läpi.

-Nina

Kuvat on allekirjottaneen omista kansioista ja weheartit.comista.


Ei kommentteja: