torstai 28. lokakuuta 2010

Nukkumatti


Mitenkäs mä puhuin eilen(tai siis viime yönä)siitä miten mun unirytmi on sekasin ja siihen on tultava muutos. No tänä aamuna mulla oli kello soimassa, mut jotenkin sain sammutettua sen ja nukuin taas ihan liian pitkään. Niin pitkään, että taaskaan ei väsytä. Nooo jospa se tästä korjautus jo huomenna. Torstai on nimittäin reenipäivä ja reenien jälkeen oon aina ihan puhki. Mutta se siitä.
Tällä naisella on ainakin hyvät unenlahjat.

Kävin tossa äsken viime viikolla otettuja kuvia läpi. Äiti ja Reetta oli täällä mun luona kyläilemässä pari päivää. Tehtiin hyvää ruokaa ja käytiin leffassa. Oli superkivaa. Käytiin kattoo  Napapiirin sankarit  ja voin suositella sitä kyllä kaikille ! Todella hauska ja hyväntuulinen leffa. Tykkään Dome Karukosken leffoista muutenkin ja ne käyn aina kattoo leffateatterissa. Itseasiassa toi oli jo toka kerta mulle kun näin kyseisen leffan :D Tässäpä ois pari kuvaa viime viikolta.

Aamupalaa <3 Kukapa ei rakastais ruokaa ?
 Tästä tulikin mieleen et voisin lakata kynnet.
Rakastan noita legginsejä. 
Kaulahuivin tein ihan omin kätösin viime talvena.
Tämä kuva on itseasiassa jo pari viikkoo vanha. Käppäiltiin Rillan ja Reetan kaa porukoille.
Siinä ne pussailee.
Muffinsseja. Seuraavan kerran laitan tota täytettä vähän vähemmän. 


Nyt voisin mennä lueskelemaan uutta Trendiä ja odottaa Nukkumattia käymään.

-Nina

kuvien © minä itse

Ei kommentteja: