perjantai 31. joulukuuta 2010

Pupu Tupuna

Hei vaan tyypit ihanaiset !
 Taisin tässä pari päivää sitten valittaa miten en keksi mitään postattavaa eikä oo muutenkaan mitään tekemistä. No noista ei oo toi eka juttu ainakaan pahemmin muuttunu mihinkään ja isken tänne taas tälläsen suht turhan postauksen. Viikko on ollu kyllä muuten kiva ei siinä mitään.

• Oon ollu kavereiden kanssa 
• Käyny keskustassa joka päivä 
• Suunnitellu tyttöjen kaa perjantaita (tulee huippua !) 
• Reetta on ollu mun kaverina täällä kämpillä kun mun kämppis on  Berliinissä ( Terveisiä vaan sinne ja muistakaahan tuliaiset;> )
  • Eilen kävin kummitädin kanssa syömässä,
 ja illalla mentiin leffaan. Veijarit leffa on ihan ok, mutta en välttämättä suosittele sitä jos et oo suomalaisten leffojen suuri ystävä.
Mitäs sitä muuta ? Oon pusutellu Rillaa ja kuvaillu paljon. En vaan oo jaksanu ees niitä kuvia iskee tänne asti. Jospa sitä ens viikolla sit jaksais taas :)
Huomenna juhlitaan vuoden vaihtumista ja lauantaina koomataan koko päivä.

- Nina

P.S
Terkkuja taas tältäkin kaverilta. Rilla vois melkein rueta kirjottaa tätä blogia mun puolesta. Ihan sen takia et se esiintyy täällä useemmin kun minä :D

2 kommenttia:

Annika kirjoitti...

ahhaha toi vika kuva on ihana :D vähän kuin joku sarjakuvahahmo

Nina kirjoitti...

Hihih :) tosta naisesta saa kyllä hauskoja kuvia ! :D