tiistai 11. tammikuuta 2011

Ärrimurri Prinsessa

Tänään mulla on lupa angstailla.
Noi irvistykset on omistettu tälle päivälle ja voisin tehdä saman tälle mun elämälle minkä Prinsessa Ruusunen tekee Liisalle. No mut on kai tässä jotain hyvääkin. Nyt lähtee hommat rullaa ja toivotaan, että kaikki asiat järjestyy. Ja hei viikonloppuna pääsen porukoille saunoo ja syömään äipän ruokia. Plus nauttimaan Reetan seurasta ! 
Päätin tänään et ajattelen tästä lähtien vain itteeni. Itsekästä ? Ei minusta. Oon käyttäny mun voimia nyt ihan väärin eikä sitä jaksa jos ei muista huolehtia itsestään. Ja lupaan myös sanoo miltä musta oikeesti tuntuu millonkin. Nimittäin loppujen lopuks mä oon se ainut ihminen jota mun pitää kestää koko mun elämä. Parasta pitää välit hyvänä. 
Tällästä kevyttä näin illalla. Hih. Mut huomenna on taas uus päivä :)

- Nina

The most important relationship in your life is the relationship you have with yourself.
Onko joku erimieltä ?

Ei kommentteja: