sunnuntai 9. tammikuuta 2011

I heart Nike

 Kävin päivällä hakee Rilluskalle sitä ruokaa ja pyörähdin kirppiksellä. Sieltä tarttu mukaan Marimekon pitkähihanen mustavalkee raitapaita. 
 Sain suukkoja kun tulin takas kotiin ja toin ruokaa. 
 Ikuiset lempparit. Niket ja Melodican puukkokassi. Tosta kassista alkaa noi rivat olla jo aikansa eläneita, mutta pliis muru älä hajoo vielä käsiin. Sit kun ne katkee teen varmaan ite uudet rivat tilalle.
Fiksuja kuvia fiksusta naisesta. Mulla oli ihan liikaa päällä ulkona ja meinasin tukehtua sinne. Kummallinen tuo ilmasto. Ensin on -30 astetta ja nyt sit melkein plussan puolella. Mut jos tää tarkottaa sitä et kesä tulee nopeemmin en valita.
Mulla on vissiin violetit hiukset ?
 Sit pitää esitellä tää ! Jokainen joka mut oikeesti tuntee tietää et oon ihan pihkassa Niken sneakereihin. Enkä oikeestaan suostu käyttää saati edes ostaa muita tossuja. Kaapissa on jokunen pari, mutta ei todellakaan liian monet ;) Joten asiaan ! Sain Feniltä tollasen söpön avaimenperän Berliinin tuliaisena + tietty suklaata.Hih. Toi on ihan älyttömän ihana ! En oo vielä laittanu sitä edes mun avaimiin koska mua pelottaa että hävitän sen tai se menee rikki. Mun hienolle Batman avaimenperällä nimittäin kävi niin. 
Rillakin tykkää siitä.
Kiitos vielä Fenille tosta ! 

- Nina

P.S Jos sinä söpö poika joka olit S-marketissa tänään luet tätä  niin ota yhteyttä. Lähtisin mielelläni sun kaa vaikka kahville. 
Olit aika ihQ.

Kuunnellaan Katy Perryä ja toivotaan, että kesä tulee nopeesti.

Ei kommentteja: