perjantai 21. tammikuuta 2011

vanhuus iskee

 Muistin tossa äsken että mulla on ens viikolla synttärit. Onpas vuosi menny taas nopeesti. Tuntuu että mulla oli vasta äsken synttärit... Kohta juhlitaan jo kolmekymppisiä. Onneks siihen on aikaa kuitekin vielä monta vuotta. Mut niin noita synttäreitä ajatellessani mietin et mitä haluisin lahjaks. Päällimmäisenä on lahjakortti Tino's Tattoolle ja tosta oon jo vinkannu äipälle. Toivottavasti se yllättää mut positiivisesti.
 Ja sit toisena. Haluisin kovasti saada päiväkirjan, johon voisin tyhjentää näitä ajatuksia mun päästä. Sen voisin tietty ostaa itsekin, mutta jotenkin ois kivempi jos sen sais joltain lahjaks. Ois sit sitä tunnearvookin enemmän.
 Yks kiva juttu ois vielä. Ihana ois päästä juhlimaan Mallun kanssa meidän synttäreitä yhdessä. Mut ens vuonna sitten taas. Terkkuja sinne lämpöön. Tiedän että luet tätä ;)

- Nina 

P.S  NUKKUMATTI WANTED DEAD OR ALIVE !

4 kommenttia:

Nina kirjoitti...

Ois kyllä tosi kiva juhlia yhdessä, mutta onhan meillä vielä monia vuosia jäljellä ;)

Nina kirjoitti...

Ihana kun jätit kommentin ! ja toi jälkimmäinen on ihan totta.
iksu.

Nina kirjoitti...

Tänne vaan, sohvalle mahtuu :) Voisin itse asiassa jättää koko synttärit väliin, oon jo niin vanha :// ja kaiken hyvän lisäksi huomenna on tentti...

Nina kirjoitti...

no jos kävis kesällä kokeilemassa sitä teidän sohvaa. Ja hei eikös me täytetä vasta kakskyt ;)
terveisin: nainen joka sai pikkuveljeltään peniksen muotosen kakkuvuoan synttärilahjaks...